Sportsbransjens fellesplattform
Mange detaljister opplever i dag utfordringer når de skal bestille varer fordi de forskjellige leverandører har veldig forskjellige nettløsninger. Disse løsningene er ofte beregnet på forbrukere, heller enn å være forhandlerportaler med de egenskaper dette gir. En forhandlerportal skal gi detaljisten en god oversikt over tilbyderens sortiment, priser og varetilgjengelighet, i tillegg til annen funksjonalitet som forhandleren trenger. Ofte går de glipp av gode tilbud eller ender opp med å stå tom for enkelte varer.

Vi har siden 1998 jobbet tett med kjedene i sportsbransjen med å utvikle salgsverktøyene Digitrade og Digitrade Presale (messeportal). Vi ønsker nå å gjøre Digitrade og Digitrade Presale tilgjengelig for alle leverandørene i bransjen, slik at så mange som mulig av detaljistene får tilgang til så mange leverandører som mulig.
I forbindelse med avlysningen av Norspomessen i januar 2021, tilbyr vi nå alle leverandører å teste ut vår messeportal vederlagsfritt i desember, januar og februar. Du betaler kun et gebyr som går til å dekke de absolutt nødvendige kostnadene.
I tillegg til Digitrade Presale inneholder Digitrade en rekke andre fasiliteter som er utviklet for at du som leverandør skal kunne optimalisere salget ditt på en kostnadseffektiv måte.
Høres dette interessant ut?
Fortell litt om deg selv, så tar vi kontakt med deg slik at du kommer videre i din planlegging.